loading...
اینجا همه چی درهمه
محمد بازدید : 36 جمعه 20 دی 1398 نظرات (0)

شناسایی ترین قسمت یک تجارت چیست؟

در مورد آن فکر کنید برخی از بزرگترین نامهای خانوادگی دارای آرمهای نمادین هستند که در سراسر جهان شناخته می شوند. "M" رنگ زرد مک دونالد ، آرم اپل ، نماد پرنده آبی توییتر و فیلمنامه قرمز و سفید مشخص کوکا کولا ، همه نمونه هایی هستند که آرم ها فوراً قابل تشخیص هستند. حتی اگر شما هرگز مشتری نبوده اید ، شکی نیست که کدام تجارت را نمایندگی می کند.

یک آرم بخش مهمی از برند تجاری شماست ، بنابراین گرفتن درست آرم مهم است.

 

در زیر 6 دلیل اصلی برای سرمایه گذاری در طراحی لوگوی حرفه ای آورده شده است:

  1. یک آرم عالی جلوه ای عالی را به شما می دهد
  2. طراحی شده با یک مفهوم و استراتژی یک حرفه ای
  3. یک آرم خوب به کسب و کار شما هویت می بخشد و ساخت مارک شما را آسان تر می کند
  4. لوگوی شما به شما کمک می کند تا یک تصویر حرفه ای را طراحی کنید
  5. قالب ها و تغییرات صحیح را برای همه رسانه ها دریافت خواهید کرد
  6. بازده سرمایه گذاری خود را مشاهده خواهید کرد

طراحی لوگوی حرفه ای می تواند به شما در دستیابی به موارد فوق کمک کند. استخدام یک طراح برای ایجاد یک آرم منحصر به فرد برای نشان دادن نام تجاری شما می تواند به معنی تفاوت بین کاهش علاقه و موفقیت فوری باشد.

در تجارت ، زمان پول است ، بنابراین دلایل بیشتری وجود دارد که چرا باید از همان ابتدا برای بدست آوردن لوگوی حرفه ای خود تلاش کنید.

  1. یک آرم عالی جلوه ای عالی را به شما می دهد

آنها می گویند که مشتریان در یک سوم از ثانیه اول از اولین ملاقات خود در مورد یک تجارت تصمیم می گیرند . اغلب ، آرم و نام شرکت شما اولین چیزی است که آنها می بینند ، بنابراین گاهی اوقات یک لوگوی خوب طراحی شده برای قلاب مشتری بالقوه کافی است .

رنگ ، قلم ، اندازه و سبک لوگو چیزهای زیادی راجع به یک تجارت می گوید ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که نماینده شما کیست و چه چیزی را تهیه می کنید.

به همین دلیل ثبت نام کمک یک متخصص بسیار مهم است. آنها پیامهای کلیدی تجارت شما را می گیرند و آنها را به نمادی تصویری تبدیل می کنند که توجه مردم را به خود جلب می کند و مارک شما را محاصره می کند.

برداشت اول در دنیای تجارت فوق العاده مهم است ، بنابراین با کمک طراحی لوگوی حرفه ای می توانید اولین برداشت خود را رقم بزنید.

  1. طراحی شده با یک مفهوم و استراتژی یک حرفه ای

اگر شما یک طراح نیست، آن را بعید است که شما سهوا را تیک نایک بعدی به طور تصادفی ایجاد و تبدیل شدن به یک خانواده نام. در عوض ، شما احتمالاً با یک تن از تلاشهای طاقت فرسا روبرو خواهید شد ، و مهم نیست که چقدر آن را جنجال می زنید ، هنوز هم ممکن است از طراحی نهایی خود راضی نباشید.

اگر آژانس یا فریلنسر مستقر مستقر را با یک نمونه کار چشمگیر و مجموعه ای از توصیفات برای طراحی لوگوی خود انتخاب می کنید ، می توانید ثروت از تجربه آنها را جلب کنید. یک لوگوی عالی که توسط یک طراح باتجربه طراحی شده است که با سایر آرم ها موفقیت داشته است ، راهی مطمئن برای شروع موفقیت در برند شما است. به یاد داشته باشید که آرم شما مارک شما نیست - برای دیدن تفاوت اینجا را ببینید.

  1. یک آرم خوب باعث می شود هویت برند شما آسان تر شود

طراحی یک آرم خوب برای هر مشاغل ضروری است زیرا این یک پایه اساسی برای ایجاد یک برند بزرگتر است.

یک آرم برند شما نیست. یک آرم و یک برند دو چیز جداگانه هستند ( برای دیدن تفاوت ها اینجا را ببینید ) ، اما البته یک آرم در اعطای یک برند به هویت خود نقش بسزایی دارد. غالباً ، آن را به یک نمایش تصویری نمادین از برند تبدیل می کند: جنبه شغلی که افراد می توانند به راحتی آن را شناسایی کنند.

البته همه جنبه های برندسازی باید در رابطه با یکدیگر انجام شود ، اما اگر از اسم مناسب و طراحی لوگوی حرفه ای برخوردار هستید ، می توانید به سمت ایجاد ادبیات مارک دار ، یک حضور وب منسجم و حتی دستورالعمل های گرافیکی شرکتی خود حرکت کنید. آرم را به درستی بدست آورید ، و همه چیز را به هم پیوند می دهد ، بنابراین موفقیت با سایر جنبه های برند تجاری شما آسان تر خواهد شد.

  1. لوگوی شما به شما کمک می کند تا یک تصویر حرفه ای را طراحی کنید

آژانس های طراحی حرفه ای آرم / فریلنسرها از طراحان آموزش دیده و متفکران خلاق استفاده می کنند که در گرفتن یک مفهوم و تبدیل آن به فرم بصری برتری دارند. نتیجه این که لوگوی شما تضمین می شود که حرفه ای به نظر برسید. همانطور که در بالا مشاهده می شود ، انواع مختلفی از آرم ها وجود دارد ، و طراحان می توانند آنچه را که برای اهداف تجاری شما مناسب است ارائه دهند.

اگر طراح نیستید اما در گذشته با نرم افزار تغییر عکس یا طراحی گرافیک بازی کرده اید ، می دانید که به راحتی به نظر نمی رسد طراحی های حرفه ای و هوشمندانه ای ایجاد شود. این شرکت ها از نرم افزارهای تخصصی استفاده می کنند که می توانند فقط با چند کلیک آرم را تغییر دهند - در حالی که ممکن است چند ساعت از آماتور طول بکشد - بنابراین آنها کاملاً برای کار مورد نظر تنظیم شده اند.

اگر آرم شما به طور موثری طراحی شده باشد ، در یک عکس فوری ساده ، رنگ های کلیدی ، فونت های شرکتی و سبک کلی برند شما را منعکس می کند تا بتوانید از آن در هرجایی و هرجایی استفاده کنید که تیم بازاریابی شما بتواند به آن فکر کند!

  1. شما می توانید از لوگوی حرفه ای خود برای بازاریابی برند خود در تمام رسانه ها استفاده کنید

با رشد کسب و کار شما ، احتمالاً می خواهید برند خود را در قالب های مختلف رسانه ای به بازار عرضه کنید. این می تواند شامل همه چیز از مواد چاپی گرفته تا محتوای آنلاین ، از نمایشگاه های تجاری و نمایشگاه تا هدایای رایگان و هدایای شرکت باشد.

با پیشرفت ، می فهمید که بسیاری از آژانس های خلاق و شرکت های چاپی در انواع پرونده هایی که می توانند از آنها استفاده کنند ، بسیار دقیق هستند. از شما خواسته می شود پرونده های .eps ، .png ، .psd ، .indd و .ai (فقط چند مورد را ذکر کنید) ، و نیازهای رنگ معمولاً بسیار خاص هستند. حتی ممکن است به اندازه های مختلف و یا چیدمان آرم خود نیاز داشته باشید. حتی ممکن است شما به یک طراحی آرم پاسخگو نیاز داشته باشید  .

برخی از مشاغل کوچک و جدید هر بار که به آن احتیاج دارند نسخه های جدید یا کمی متفاوت از آرم خود ایجاد می کنند ، اما این فقط به عنوان آماتور است. با یک آرم حرفه ای ، یک تصویر نمادین خواهید داشت ، با تنوع متنوعی که می توانید برای ارتقاء برند خود در تقریباً هر سطحی استفاده کنید. شما باید در قالب مناسب و با وضوح بالا برای استفاده در بسیاری از رسانه های مختلف اقدام به طراحی کنید.

  1. بازده سرمایه گذاری خود را مشاهده خواهید کرد

فرایند طراحی و آرم گذاری برند JUST Creative.

استخدام یک طراح آرم حرفه ای ممکن است یک هزینه غیر ضروری به نظر برسد - به خصوص اگر در مراحل شروع یک تجارت هستید - اما این یک سرمایه گذاری ارزشمند و طولانی مدت است.

با رشد شهرت برند شما ، مشتریان شروع به اعتماد به شما و محصولات یا خدماتی می کنند که شما ارائه می دهید.

یک آرم به خوبی طراحی شده اعتبار برند شما را می بخشد. اگر آرم شما نمایانگر تجارت شما به طور مؤثر باشد ، مشتریانی را که می خواهید به آنها برسید جذب خواهید کرد.

اگر آرم شما غیر حرفه ای ، حیرت انگیز یا خانگی به نظر می رسد ، ممکن است در نهایت مشتریان بالقوه را که می خواهند چیزی با یک ظاهر هوشمندانه تر داشته باشند ، دور بیندازید. همانطور که قبلاً فهمیدیم ، برداشت اول به حساب می آید ، بنابراین یک طراحی لوگوی حرفه ای باعث می شود تا مشتریان به شما اعتماد کنند تا آنچه را که انتظار دارید تحویل دهند.

وفاداری به نام تجاری یکی از موارد مورد درخواست در تجارت است ، بنابراین به محض متقاعد کردن مشتریان خود به شما اعتماد خواهند کرد ، بر بزرگترین موانع غلبه خواهید کرد. البته ، مشتریان شاد به احتمال زیاد به دوستان و خانواده خود مراجعه می کنند ، بنابراین اگر لوگوی خوب طراحی شده شما نشان دهنده اعتماد ، امنیت و پشتیبانی باشد ، احتمالاً شاهد افزایش روندی در مشتریان جدید و بازگشتی خواهید بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 248
  • بازدید کلی : 1,063